Gebze CRM

Günümüzde Pazar platformunda giderek zorlaşan rekabet alanında artış gösteren müşteri sayıları sebebi ile müşteri ilişkileri yönetimi yani CRM günden güne önemini arttırmaktadır. Gebze crm olarak Sistemlerimizi elektronik platforma aktarıp ve bu sayede bilgi akışını kontrol altına almaktayız. Ve bu şekilde istenilen anda pratik bir biçimde doğru bilgilere ulaşmayı başaran şirketler bu bilgileri analiz ederek diğer şirketlerden bir adım öne geçmektedirler. Müşteri ilişkileri yönetimi sektörde, İngilizce olarak Customer Relationship Managment kelimelerinin baş harflerinden oluşturulan CRM kısaltması ile daha yaygın biçimde kullanılmaktadır.

Gebze CRM

CRM’yi genel olarak tanımlamak gerekirse; bir işletmenin satış-pazarlama ve satış sonrası işlerinde modern bilgi-işlem araçlarının vasıtası ile mevcut müşteri ve müşteri adayı bilgilerinin çok ayrıntılı olarak tutulması, bu bilgilerin satış-pazarlama-müşteri hizmetleri işlerinde stratejik maksatlı kullanımını arttırmaktır. Ve hepsinden mühimi bir Gebze crm olarak işletmenin “ürün odak”lı bakış açısından “müşteri odaklı” bakış açısına dönüştürmekteyiz. Yani müşterinin talepleri ön plana çıkartılarak, kendi yapısını daha da geliştirip, günümüzün yeni yapılanan Pazar ortamına adaptasyonu olarak açıklanabilir. CRM kelimesinin temelinde müşteriyi doğru anlayıp, onun gereksinimleri doğrultusunda ona kaliteli ürün ve hizmet desteği sunmaktır. Ayrıca crm uzun vadeli ve karlı müşteri ilişkileri kurmayı amaçlayan ve şirketlerin bütün birimlerini ilgilendiren bir iş yöntemidir.

CRM’in günümüzde daha çok gündeme gelmesinin önemli nedeni, rekabetçi bir durumda olan küresel pazarda müşteri taleplerini karşılamak için şirketlerin daha fazla ve daha kaliteli hizmeti üreterek rakiplerden daha hızlı ve daha işlevsel şekilde müşteriye sunmak durumunda birbirileriyle kıyasıya yarış içinde olmasıdır. Bu teknoloji maddi imkanlar ile elde edilerek faaliyete geçirilebilir. Yani bir yazılım edinilir ya da bir çağrı merkezi kurulur ve bir bilgisayar programından ya da telefon başında oturan bir çalışandan yüksek beklentiler içine girilir. Bu yöntemle bile aslında CRM teknolojisi kurulmuş olunabilinir. Ama müşteriler ile ilişki kurulmuş olduğu düşüncesi fazlasıyla iddialı olmalıdır. Bu konu asla göz ardı edilmemelidir. Gebze crm olarak, siz değerli müşterilerimizi en iyi şekilde anlayarak, ihtiyaçlarınızı göz önüne alıp ondan sonra işe başlamaktayız. Sizlerin memnuniyeti bizlerin işidir.

Yorumlar

Yorum Yap